torsdag 8. mars 2012

Slitsomt, lei og jævlig dårlig!

Fikk akkurat en sms fra en venninne som lurte på hvordan det er med meg. Det var en tid jeg prøvde å pynte på det, men så fant jeg ut at det gidder jeg ikke lenger, for det er ikke noe å pynte på. Så idag fikk hun svaret; "slitsomt, lei og jævlig dårlig!", og det beskriver vel det meste om situasjoenen nå, enkelt å greit.
Jeg er nemlig drittlei av å nesten ikke kunne spise noe mat uten at kroppen reagerer med kraftig symptomforverring som også er sinnsykt ekle!
Jeg er drittlei av å ikke ha kontroll over noe i livet mitt!
Jeg er drittlei av at jeg ikke orker noen ting, bare det å svare på en sms kan være dødsens slitsomt, og noen ganger utenkelig.
Det er sinnsykt slitsomt å våkne hver dag og kjenne at denne dagen blir nok ikke noe bedre...
Det er sinnsykt slitsomt at det hele tiden er noe som gjør meg kjempeuvel eller gi meg sinnsykt med smerter!
Jeg er kjempelei av å ikke kunne følge hunden min til veterinæren eller delta i venners bryllup!

Men mest av alt er jeg lei av at bare å skrive ut disse frustrasjonene gjør smertene verre...

FORBANNA SJUKDOM!

1 kommentar:

  1. Ja! Drittlei jeg og, det er en skikkelig møkkasjukdom! :(

    SvarSlett